Připravovaný Mass Effect pojede na jiném enginu | Novinky

Připravovaný Mass Effect pojede na jiném enginu

Letitý a problematický Frostbite už půjde do starého železa.

První tři díly Mass Effect běžely na Unreal Engine 3 a ten nově připravovaný se ke stejnému enginu vrátí, jen v novější generaci. Jak potvrdil na svém Twitteru Brenon Holmes z BioWare, hledají nové vývojáře se zkušeností práve s Unreal Enginem 4 a 5. Je tedy celkem jasné, že série opustí Frostbite engine, který použil třeba Mass Effect Andromeda nebo Anthem, pokaždé se totiž narazilo na nějaká omezení nebo problémy při vývoji. Unreal Engine 5, jak ukázala nedávná prezentace ve stylu Matrixu na PlayStation 5, je hodně vyspělý a snad s ním bude radost pracovat. Oproti tomu chystané pokračování Dragon Age by mělo stále běžet na původním Frostbite enginu.

Komentáře (0)

Pro komentování musíte být přihlášeni.
Přihlaste se
Komentovat, lajkovat příspěvky a další mohou pouze přihlášení uživatelé.
Pro běžné fungování našeho webu a analýzu Vaší návštěvnosti potřebujeme využívat několik externích služeb (především Google Analytics) a od Vás potřebujeme potvrdit, zda souhlasíte s jejich využitím. Váš případný souhlas můžete kdykoliv odvolat.