Sony upřesňuje, jak je to s funkcí nahrávání a reportování hlasového chatu | Novinky

Sony upřesňuje, jak je to s funkcí nahrávání a reportování hlasového chatu

Informace, která se objevila v rámci updatu PS4 na firmware 8.0 byla podána trochu nešťastně a zbytečně způsobila haló.

Protože různě po internetu se objevily spekulace, že konzole bude nově nahrávat všechno, co řeknete a dokonce to možná i analyzovat v reálném čase, byli zástupci Sony nuceni uvést vše na pravou míru. Infromace byla podána trochu nešťastně a hlavně se týká pouze nové funkce na PS5. Ta bude automaticky zaznamenávat u každého posledních pět minut konverzace po voice chatu a pokud narazíte na něco, co se vám zda urážlivé nebo zkrátka závadné, můžete z toho vybrat 40ti sekundový klip (20 sekund vámi vybraných + 10 sekund na každé straně hovoru) a ten odeslat do Sony ke kontrole. Záznam půjde do speciálního oddělení, kde budou tato hlášení kontrolována a v případě jejich oprávněnosti budou učiněny příslušné kroky.

Please note that this feature will not actively monitor or listen in on your conversations – ever – and it’s strictly reserved for reporting online abuse or harassment. - Prosíme vězte, že tato funkce nebude aktivně monitorovat nebo poslouchat vaše konverzace - nikdy - a je to přísně připraveno pro hlášení online šikany nebo harašení.
  • Funkce bude zaznamenávat posledních pět minut konverzace

  • Automaticky nebude konverzace nijak zpracovávána ani odesílána

  • Ze záznamu bude možné vybrat dvaceti sekundový úsek

  • Konzole sama přidá +10 sekund na každé straně a odešle ke kontrole

Funkci nebude možné vypnout, bude automaticky aktivní pro všechny hráče, což je poměrně logické. Doufejme, že taky bude nějak řešeno, pokud někdo bude schválně nahlašovat vše a spamovat tím podporu.

Komentáře (0)

Pro komentování musíte být přihlášeni.
Přihlaste se
Komentovat, lajkovat příspěvky a další mohou pouze přihlášení uživatelé.