Pokud vám nebudou dostačovat ty standardní obtížnosti, bude tu jedna super speciální.
Resident Evil je série hodně zaměřená na příběh a je celkem jasné, že když hru dohrajete, je pro většinu hráčů touhá hrát znovu o dost menší. Samozřejmě se najdou fajnšměkři, kteří hry hrají stále dokola, ale určitě jich není většina. Resident Evil Village by s tím ale mohl něco udělat, protože podle neoficiálních informací by měl nabídnout odemykatelnou těžkou obtížnost, která hru přiblíží spíše titulům jako Dead Cells nebo Returnal. Hra totiž rozmístí nepřátele i předměty zcela náhodně tak, aby žádný průchod hrou nebyl totožný a navíc by hra měla být také více otevřená. Informace sice nejsou oficiální, ale vypustil je známý Resident Evil insider AestheticGamer, který už má v podobných případech řadu pozitivních bodů. Ostatně by to nebylo nic zvláštního, protože i sedmý díl Biohazard nabízel speciální náročný mód Ethan must die.
Resident Evil Village vychází už 7. května a tento týden bychom se měli dočkat dalších informací a zřejmě také nové demoverze.
(1/2) I'm curious if they're going to talk about this before release, and *UNLOCKABLE SPOILERS* for anyone avoiding all spoilers, but no story spoilers here, just an extra mode, BUT...
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) 10. dubna 2021
I've known for a while they toyed with making an "Ethan Must Die 2.0" for village, & turned it https://t.co/3BuldpeKnN
(4/5)-Toggable thing to make RE8's typewriters into RE7's Tape Recorders, aesthetic/noise difference.
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) 10. dubna 2021
-Toggable thing to make RE7's Save Room Theme play instead of RE8's.
-Mr. Everywhere Weapon Charm: Hangun charm that makes the Goat collectibles in RE8 appear as Mr. Everywhere