Jaké jsou první recenze Diabla IV? | Novinky

Jaké jsou první recenze Diabla IV?

• 31. 5. 2023, 12:14

Evidentně nás čeká obří pekelná pecka!

Diablo IV vychází už za týden a ti, kdo mají předobjednávku, budou moci hrát už doslova za pár dní. A jelikož Blizzard si hodně věří, objevují se už první recenze ze světa. České bohužel nečekejte, protože kompletní česká scéna a další východní země byla z první vlny recenzních kopií zcela vynechána a nikdo tak neměl možnost si hru v předstihu zahrát. Podívejme se tedy aspoň, jak hodnotí Diablo IV přední světové servery.

IGN - 9/10

Server IGN přináší rozsáhlou recenzi a také videorecenzi ve které chválí hru jako celek a dává jí 9/10. Velmi chválí soubojový systém a volbu skillů a schopností hodnotí jako jeden z nejlepších systémů všech dob. Svou postavu si můžete upravit na různé buildy během chvíle a možností je opravdu přehršel. Kladné body také přináší propracovaný endgame obsah a možnosti, které mají i hráči na nejvyšších úrovních. Jediné, co sklízí kritiku je příběh, který je nudný, obyčejný a dal by se prezentovat daleko lépe. Také se občas objevují drobné bugy. Není to ale nic, co by srazilo celou hru do průměrů.

Gamespot - 8/10

Gamespot oproti tomu příběh chválí a vyzvihuje propracované chararaktery postav, rovněž hodnotí pozitivně systém tvorby buildů a práci se skilly a mimo to zmiňuje propracovanou mapu se spoustou zajímavých míst, skrytých podzemí a zábavu, jakou si užili při jejich procházení. Skvělé jsou také údajně souboje s bossy, které se často mění a mají různá pravidla. Gamespot naopak kritizuje vizuální problémy a občasné chyby během pochybů kamery.

Pushsquare - 9/10

Na PlayStation zaměřený server PushSquare také hodnotí jeden bod pod maximum a mluví o velmi zábavném soubojovém systému, skvělé vzhledové a grafické prezentaci společně s obrovskými možnostmi přizpůsobení postavy a jejího vybavení vašemu vkusu. Také zmiňuje, že hra je evidentně připravena na další přídavky a delší podporu ze strany Blizzardu. Stejně jako IGN ale zmiňuje slabší příběh, který je zábavný až v druhé polovině.

VGC - 10/10

Server VGC dává absolutní hodnocení (hodnotí pět hvězdiček z pěti) a chváli vyladěnou hratelnost, zábavné souboje a opravdu povedený, temný a nepříjemný svět. Pozitivní je také obří množství obsahu, který hra nabízí a který bude v budoucnu ještě doplňován. Velmi nelibě ale recenzent nese nutnost být neustále připojen k internetu a označuje to za hambu.

Dualshockers - 8,5/10

8.5 / 10 Server Dualshocker hodnocení lehounce snižuje a kritizuje především zastaralé mechaniky questů a málo inovací v gameplayi. Na druhou stranu pozitivně hodnotí příběh a postavy, návrat k temnějšímu vzhledu hry oproti Diablo 3 a velmi hezky vyvážené herní třídy a jejich schopnosti.

A takto bychom mohli pokračovat dále, ale je asi zbytečné neustále opakovat to samé. O kvalitě hry hovoří především to, že na serveru Metacritics má Diablo IV pro PlayStation 5 velmi hezký průměr 89 % a vypadá to na další letošní velkou pecku. Snad si ji brzy zahrajeme na vlastní kůži.